Sprzedawca
MILULOVE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Wiesiołowskiego 17B, 39-300 Mielec
NIP: 8172204201
Regon: 52125495800000
KRS: 0000954787
Metody dostawy
- Za pośrednictwem firmy kurierskiej
- Do paczkomatów Inpost
- Odbiór osobisty
Kontakt
Zapraszamy do kontaktu mailowego i telefonicznego:
Tel: 792601511
E-mail: bok@milulove.pl
Odstąpienie od umowy
Co do zasady, Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Dane Konsumentów
Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w polityce prywatności Sklepu.
Brak prawa do odstąpienia od umowy
W niektórych przypadkach Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Przypadki te zostały wskazane w regulaminie.
Konto Konsumenta
W Sklepie można założyć konto, które umożliwia Konsumentowi dostęp do dodatkowych funkcji.
Reklamacje
W przypadku gdy towar okaże się wadliwy, Konsument może reklamować zakup w oparciu o rękojmię.
Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia jest wskazany w Sklepie na każdej karcie produktu.
Opcje reklamacyjne dla Konsumenta
W przypadku gdy towar okaże się wadliwy, Konsument może reklamować zakup w oparciu o rękojmię.
Sposoby i termin płatności
- Przelew bankowy
- Karta płatnicza
- Za pośrednictwem platformy płatniczej
- Przy odbiorze
W przypadku wyboru płatności z góry, Konsument ma 3 dni robocze na jej dokonanie
Rozpatrzenie reklamacji
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
Niniejszy dokument nie jest regulaminem, a jedynie wyciągiem najważniejszych informacji z regulaminu. Wskazane informacje zostały opisane w sposób uproszczony i jedynie oddają intencje wyrażone w regulaminie, nie uwzględniając przy tym szczegółów, które w danej sprawie mogą mieć charakter istotny.